Er du vores nye kontorassistent?

ATCOM søger en serviceminded, fleksibel kontorassistent, der brænder for god kundeservice og har et godt administrativt gen.

​Vi tilbyder en alsidig, udfordrende administrativ stilling, hvor du løser de daglige opgaver i samarbejde med dine kollegaer.

Din dagligdag vil i høj grad blive tilrettelagt efter firmaets aktuelle behov, centreret omkring kontoradministration.​


Du vil komme til at arbejde med følgende opgaver:

  • Bogføring i e-conomic
  • Betaling af regninger
  • Vedligeholdelse af HESQ-system
  • Debitor og kreditor bogholderi
  • Afstemning og moms
  • Kommunikation på engelsk med kunder og leverandører
  • Tilbudsskrivning på engelsk​
  • ​Varebestilling
  • Telefonbetjening, tage imod kunder og klargøring til møder
  • Ad hoc kontor- og administrativt arbejde

Faglige kompetencer:

Vi ser gerne, at du er kontoruddannet eller har en lignende uddannelse, og at du har erfaring i at arbejde med administration. 

Vi lægger vægt på, at du er dygtig skriftlig og mundtlig på både dansk og engelsk og har gode IT-færdigheder, særligt med Microsoft Office.

Som person er du åben, udadvendt, har et godt humør og er god til at samarbejde. Du er ansvarsbevidst, fleksibel og har et
gå-på-mod, der gør dig i stand til at håndtere alle typer af opgaver. Du er proaktiv, selv­stændig, struktureret og har helt tjek på
detaljerne, også når der bliver travlt og du skal holde mange bolde i luften.​

Lyder det som en stilling for dig, glæder vi os til at høre fra dig.​

Send din ansøgning til contact@atcom.dk

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: 

Michael Thisgaard, 76 12 37 99 / 20​30 37 99 / mt@atcom.dk

Hent stillingsopslaget som pdf

Contact us

 
 
 
 
Please make sure all required fields are filled out correctly